Handelsdrukwerk

Voor ieder bedrijf is uitstraling erg belangrijk. Interpromo streeft er dan ook naar om uw logo/vignet op de juiste manier door te voeren in het drukwerk. De juiste pms kleur en de juiste zetting wordt consequent doorgevoerd. Daarnaast stelt Interpromo diverse vragen die voor optimalisatie gaat zorgen in de uitstraling en uitvoer van uw briefpapier.

Voor diverse bedrijfstakken is een iets zwaarder briefpapier gewenst of een witter briefpapier. Denk aan een notaris of een advocaat. Of milieuvriendelijker papier? Moet het logo rechts of links komen?

Het kan ook belangrijk zijn om een ander formaat envelop te voeren. 110×220 mm. Is de meest gebruikte maat, maar waarom niet meer opvallen met een formaat van 156×220 mm? Staat het venster op de juiste plaats?

Wilt u uw visitekaartje aan één kant of aan twee kanten bedrukken? Wellicht een kaartje die uitgeklapt kan worden?

Allemaal vragen waar bij stil gestaan behoort te worden alvorens het drukwerk wordt gemaakt.