Ruilen & Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Interpromo biedt u altijd de mogelijkheid om de bestelling terug te sturen binnen 30 dagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat u de producten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels, retourneert. Bewaar het retourbewijs totdat we deze hebben verwerkt. Het is ook mogelijk om (online bestelde) artikelen te retourneren in de winkel

Is de retourmethode voor eigen rekening?

Dit is afhankelijk van de retourmethode die je kiest.
Retourneren via de winkel: gratis 
Retourneren via PostNL: brievenbus vanaf €4,60 en pakketje vanaf €7,25

Is het mogelijk om een artikel in de uitverkoop te retourneren?

Nee, helaas is een artikel in de sale niet te retourneren.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ja, in onze winkel kunt u uw artikel (ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels) terugbrengen en ruilen voor een ander artikel. Dit geldt alleen voor artikelen zonder personalisatie erop (uw logo). 

Heeft het artikel dat ik heb gekocht garantie?

Op al onze producten hanteren wij een garantietermijn van zes maanden. Uitgangspunt daarbij is wel dat het gaat om een productiefout.

Ik heb een klacht.

Klachten kunt u mailen naar info@interpromo.nl. Wij zullen hier zo snel mogelijk op reageren.
TIP: Zet uw telefoonnummer in de mail, zodat wij met u kunnen bellen over het probleem. U kunt ons ook altijd bellen voor een snelle reactie op: 0229 280 930.